Tlaky s velkou činkou na vodorovné lavici (benchpress)

    Benč je základním stavebním kamenem cviků na horní polovinu těla. Získáte jím svalový růst, sílu a hutnost, nejen prsních svalů, ale také předních deltoideů a tricepsů.

Účel cviku

  VYBUDOVAT MASU A SÍLU PRSNÍCH SVALŮ, PŘEDNÍCH DELTOIDEŮ A TRICEPSŮ
Hlavní zapojené svaly

  PRSNÍ SVALY, PŘEDNÍ HLAVA DELTOIDEU, TRICEPS
Provedení

  1.  Lehněte si na vodorovnou lavici a nohy si pro udržení rovnováhy položte na podlahu. Zvolte střední úchop (což znamená, že když se dotknete osou činky prsou, budou vaše předloktí ukazovat přesně vzhůru - kolmo k podlaze). Zvedněte činku ze stojanu a podržte ji ve výši na délku paží.
2.  Pomalu a kontrolovaně klesejte s činkou, až se jí dotknete někde pod prsními svaly. Vytlačujte lokty zevně, abyste plně propracovávali prsní svaly. Činka by se v tomto bodě měla úplně zastavit.
3.  Potom činku zase zvedejte, až se vaše natažené paže nahoře zamknou. Vždycky provádějte cvik v co největším pohybovém rozsahu, pokud není důvod jej provádět jinak.

Nepřihlášený uživatel