Arnoldův tlak

    Způsob využití jednoruček v tomto cviku umožňuje dosáhnout skvělého pohybového rozsahu.

Účel cviku

  ROZVOJ PŘEDNÍ HLAVY DELTOIDEU
   
Hlavní zapojené svaly

  PŘEDNÍ A STŘEDNÍ HLAVA DELTOIDEU
Provedení

  1.  Stůjte s lokty po stranách těla, vezměte dvě jednoručky a zvedněte je k ramenům, dlaně otočené k tělu.
2.  Jedním plynulým pohybem činky zvedněte nad hlavu - ne však až do pozice, kde už budou uzamčené - a současně otáčejte ruce tak, že se vaše palce budou zatáčet dovnitř, aby na konci pohybu směřovaly vaše dlaně dopředu.
3.  Zde na chvilku vydržte a potom celý cvik provádějte zpětně až do výchozí pozice. Neberte tak přísně fakt, že vám postupně nepůjde dotáhnout celá váha až nad hlavu a nešvindlujte ani se nekruťte. Tento cvik musí být prováděn přesné a činky musíte mít celou dobu zcela pod kontrolou. Tím, že pažím nedovolíte uzamčení při zvedání nad hlavu, dosáhnete maximální zátěže deltoideů po celou dobu. Tento cvik je zpola bočný tah a zpola jednoruční tlak a procvičuje náležitě přední i střední hlavu deltoideů.
Ukázky

   

Nepřihlášený uživatel