Shyby širokým úchopem před hlavu

    Shyby širokým úchopem rozšiřují láty a rozvíjejí celý pažní pletenec. Cvik je primárně zaměřen na horní a vnější oblasti látů, zároveň vytahuje lopatku, což umožňuje zpětné větší rozpětí látů.
  Shyby s dotekem prsou vám umožní o něco větší pohybový rozsah a jsou méně striktní, takže budete moci v opakováních pokračovat i unavení.

Účel cviku

  ROZŠÍŘIT HORNÍ PARTIE ZAD A PLNĚ ROZVINOUT LÁTY
Hlavní zapojené svaly

  VELKÝ SVAL ZÁDOVÝ (LATISIMUS)
Provedení

  Shyby využívají celé vaší tělesné váhy, takže pro některé začátečníky nebude množné, aby provedli při každé sérii žádaný počet opakování. V takové situaci se doporučuje řešení, které je pro začátečníky výhodnější: místo 5 sérií po 10 opakováních udělejte tolik opakování, kolik vám půjde - třeba jen 3 nebo 4 - a přidejte si tolik sérií, dokud nedosáhnete celkem 50-ti opakování. A jak budete postupně sílit, budete potřebovat na shyby stále méně sérií a času.

  1.  Uchopte nadhmatem hrazdu co nejširším úchopem. Pověste se na ni a potom se přitahujte, až se jí dotknete hrudníkem.
2.  Na vrcholu se na chvilku zastavte a potom se pomalu vracejte do výchozí polohy.

Nepřihlášený uživatel