Tomáš Poles  Konečně opravdový trénink

1.1.1998 v 0:00 vložil Tom
období: 1.1.1998 až konec července 1998
Plně očekávaný den konečně přišel. Hned po vánočních svátcích a Novém roce, kdy se opět otevřela má oblíbená posilovna, jsem se tam objevil i já. U baru jsem si okamžitě vzal svůj nový trénink a nechal si vysvětlit, co který cvik znamená a jakým způsobem bych je měl provádět. O chvili později jsem už byl "na place" a cvičil první série a opakování. Ještě před "najetím" na trénink v plné intenzitě jsem si zapsal něco málo ze svých dosud dosažených výkonů a svalových proporcí.

Výkony z 10.1.1998 (sobota):

cvik zátěž [kg] opakování
 Tlak s velkou činkou (benč) 75 7 x sám
80 4 x sám

Svalové proporce z 11.1.1998 (neděle):

partie ztuhlé [cm] uvolněné [cm]
 Obvod bicepsu (levý / pravý) 35,5 / 35,2 - / -

  Nové a lepší výsledky se dostavily téměř okamžitě, nové svalové zatížení a vyšší intenzita byly přesně to, co mé tělo potřebovalo. Během období následujících 7-mi měsíců jsem prošel těmito tréninky:

  Poslední zmíněný trénink nebyl zcela dle mého očekávání, v podstatě byl stejný jako předchozí (změnilo se minimum cviků), proto jsem se rozhodl upustit od tréninků sestavovaných vedoucím posilovny a napsal jsem si svůj první vlastní trénink (více v následující kapitole).

  Ke konci této kapitoly ještě musím říci, že asi jako každý nováček přicházející do posilovny, jsem se zajímal nejen o cvičení, ale i o podpůrné prostředky (doplňky výživy). Snad si časem všichni uvědomí, že všechna síla a hodnota je ve správném jídle a ne v nějakých pilulích (např. Aminokyseliny) nebo nějakém "kýblu" sušeného prášku (proteiny, gainery). Je třeba rozlišit mezi hlavním jídlem a doplňkem výživy, než jsem si toto uvědomil, investoval jsem spousty peněz do různých prostředků (např. Creatine, Amino, HMB, Laktofit atd.). Neříkám, že to bylo k ničemu, dost mi to pomohlo v začátcích, ale spousty prostředků se dalo nahradit normálním jídlem.

Výkony a proporce během tohoto období:

Svalové proporce z 26.2.1998:

partie ztuhlé [cm] uvolněné [cm]
 Obvod bicepsu (levý / pravý) 37,1 / 36,9 - / -

Svalové proporce z 11.3.1998:

partie ztuhlé [cm] uvolněné [cm]
 Stehna (obvod 15 cm nad kolenem) 55 -
 Stehna (obvod nejširšího místa) 59,5 -
 Břicho (obvod pasu) 75 78
 Poznámka: den před tréninkem nohou.

Svalové proporce z 19.3.1998:

partie ztuhlé [cm] uvolněné [cm]
 Hrudník (obvod přes prsa) 105 (106) -
 Břicho (obvod pasu) 75 -

Výkony z 19.3.1998:

cvik zátěž [kg] opakování
 Tlak s velkou činkou (benč) 90 4 1/2 x sám
(ve 3-tí sérii)
85 5 3/4 x sám
(ve 4-té sérii)
 Tlak s jednoručkami na šikmé lavici 24 12
(všechny 4 série)

Svalové proporce z 21.3.1998:

partie levé [cm] pravé [cm]
 Biceps 38 38
 Hrudník (obvod přes prsa) 106
 Obvod krku 39,5
 Stehna (obvod 15 cm nad kolenem) 55 54,7
 Stehna (obvod nejširšího místa) 59,5 58,8
 Obvod lýtek (levé / pravé) 38 38
 Poznámka: 1.den před tréninkem nohou a 1.den po všech ostatních partiích.

Svalové proporce ze 7.5.1998:

partie levé [cm] pravé [cm]
 Hrudník (obvod přes prsa) 106
 Biceps 38,5 38,2
 Břicho (obvod pasu) stažené: 72,7  volně: 78,1
 Stehna (obvod 15 cm nad kolenem) 54,7 54,8
 Stehna (obvod nejširšího místa) 57 57,4
 Obvod lýtek (levé / pravé) 37,8 37,7
 Obvod krku 39,2
 Obvod zápěstí 16,5 16,5
 Tělesná váha (bez jídla - po ránu) 74,5 kg
 Poznámka: před zahájením nových dávek přípravků Creatine 100% + HMB 250 + Amino 2300

Nepřihlášený uživatel