Tomáš Poles  Tréninkový deník

Pár změn a všechno zase jde :)

Podstatná část roku 2013 a přelom roku 2014 byl u mne ve znamení mnohých změn a tak mou poslední soutěží byla Národní liga v silovém trojboji v říjnu 2013, od té doby jsem na činku až do února 2014 nešáhnul a i poté to bylo jen občas, ale jak tak teď mohu hodnotit zpětně, zdá se, že mi to svědčí :D Začal jsem častěji zařazovat vzpěračské cviky, změnil (upravil) techniky v silových disciplínách a heleme se, není třeba zase tolik, aby to opět za něco stálo :)
Období od 4. února 2014
Druhý trénink v kompletním vybavení, ač mám dres jako plavky :) a moc toho nenacvičím, tak se povedlo 280x2 (nižší a rychlejší) a 290x1 (prvně od ligy 2013 na zádech), no ušlo to a tělo se adaptuje, příští trénink dřepu to půjde o poznání lépe :)

Pohyblivé obrázky k dřepu na 290ti kilech
Trvání (čas): 1h 45m Místo (kde): Colbert club SSK Vítkovice
1) Dřep - 20kg x 10
            - 70kg x 10, 10
            - 120kg x 3, 3
            - 150kg x 3, 3
            - 170kg x 3, 1 + 180kg x 1, rychle za sebou (pauza do 30sec) a všechny tři nástupy s SBD bandážemi
            - 200kg x 3 + motací bandáže
            - 220kg x 2 + pásek, lehoučké
            - 240kg x 2 + dres bez ramínek, rovnější záda a docela nízko (žádné lehátko)
            - 260kg x 2, obdobně jako u 240ti
            - 280kg x 2 + celý dres, rychlejší, u prvního cosik chybělo, druhé na rovinku, cítím jistotu
            - 290kg x 1, poprvé na zádech od ligy 2013, trochu nejisté, měkkčí osa také udělala své

2) Benč (lehký) - 60kg x 10
                      - 80kg x 10
                      - 100kg x 6, 6, 4, 4, 4 - vše stopky
18. 9. 2014 v 18:00 vložil  Tom | zobrazit příspěvek
Den ve znamení zkoušky dresu na dřep, tedy plného vybavení včetně bandáží atd., nadešel a ač jsem dres od října minulého roku měl na sobě jen asi 2x a to bez ramínek a na bedýnku a namotávací bandáže jsem měl tu čest vyzkoušet pouze jednou a to někdy v srpnu :) tak i přes to jsem byl odhodlán naložit si 280 a prubnout to, pár detailů poladíme a bude to ok. Lehátka se nezbavím jak jsem zjistil a to ani usilovným tréninkem dřepů ve vzpěračském stylu, jakmile naložím váhu je to prostě zpět, ale tak nemůžu si stěžovat, záda z toho nebolí, naopak velice pomáhají a činka letěla nahoru lehce, dolů bohužel ještě kousek chybí, inu vidím to pozitivně, to půjde, to půjde :D
Trvání (čas): 1h 35m Místo (kde): Colbert Club SSK Vítkovice
1) Dřep (vzpěračský) - zkusil jsem již větší skoky na váze
    - 20kg x 6; 70kg x 6, 6; 120kg x 3, 3
    + bandáže SBD -> 150kg x 3, 3; 170kg x 3

2) Dřep (lift)
    - 170kg x 1, stále SBD bandáže, hnedka jsem šel do lehátka, nižší uložení dělá svoje
    - 200kg x 3, + motací bandáže
    - 220kg x 3, + pásek
    - 240kg x 3, + dres bez ramínek, chybí hloubka (malá váha), avšak jisté
    - 260kg x 3
    - 280kg x 1, již full eq (ramínka, bandáže, pásek), pomalejší, vyšší (asi 20cm nad), trošku jsem se motal
    - 280kg x 1, druhý pokus již o mnoho jistější, rychlejší, lehký, avšak chybělo maličko dole (5-10cm)

3) Stahování kladky před hlavu, široký úchop
    - 10cihl x 20; 12cihl x 10, 8; 10cihl x 10
9. 9. 2014 v 17:15 vložil  Tom | zobrazit příspěvek
Po dlouhé době, no vlastně po druhé za celý tento rok, jsem se dokulil do posilovny již po třetí za týden :) Po pondělku jsem ještě z dřepů a pozvedů kde co cítil, ale tak dal jsem si pár dřepů na zahřátí a pak se šel pokoušet přemisťovat, styl mám vlastní :D ale tak díky radám a vřelé pomoci se postupně spravuje a dohání potenciál v síle :)
Trvání (čas): 1h 20m Místo (kde): Vzpírárna TJ Sokol Moravská Ostrava
1) Dřep (vzpěračský) na zahřátí
    - 70kg x 6, 6; 100kg x 6, 6; + bandáže SBD -> 150kg x 6, 6

2) Přemístění do dřepu
    - 60kg x 3, 3; 80kg x 3, 3; 90kg x 3, 3; 100kg x 2, 2
    - 110kg x 1+0 - druhého opakování jsem se zaleknul, takže jen výtah
    - 110kg x 2 - již ok
    - 120kg x 1 - nízké a praštil jsem to přes kolena
    - 120kg x 1 - již vyšší a ok
    - 125kg x 1 - nový osobní rekord, avšak nízký výtah a dost přes kolena až to fakt bolelo
    - 125kg x 0 - šlo to moc dopředu a nestíhal jsem uhnout (již jsem čapěl v dřepu) a docela mě to polámalo
    - žiju, je to dobrý :D

3) Krčení ramen
    - 90kg x 10, 10, 10 - pomalu a přidrženo v horní pozici

T.H. po tréninku 91kg
4. 9. 2014 v 18:10 vložil  Tom | zobrazit příspěvek

Jízda na kole

Mezi mou druhou docela silnou aktivitu patří jízda na kole, zbožňuji krátké a velmi rychlé tratě, ale nevyhýbám se i delším a obtížnějším tratím, kde je potřeba mít dobrou vytrvalost. Hodně obdivuji dráhovou cyklistiku i když nemám možnost si to nijak vyzkoušet. Upřednostňuji sílu v nohou a kolo je dobrá možnost jak tyto svaly zatížit i jiným způsobem než dřepováním.
Období od 27. prosince 1997 do 13. května 2008

Běhání

Tato činost není u mně sice nijak obvyklá, ale občas trochu toho proběhnutí neuškodí, moc se tomu nevěnuji z jednoho podstatného důvodu: myslím, že jsem docela těžký na tento druh aktivity a špatně se to kombinuje s těžkými dřepy v posilovně. I tak tu mám pár výsledků (výkonů), které by mohly někoho zajímat.
Období od 25. září 1997 do 24. května 1999

Začátky v posilovně a kulturistika

Od sklepa až na prkna a soutěžení v kulturistice, tak by se dalo shrnout počáteční období, kdy jsem začal zvedat balíky novin, cvičil s váhou svého těla až k činkám, jež mou tělesnou váhu začaly převyšovat, bušil jsem, makal jsem a pokroky byly vidět, pak jsem však zjistil, že kulturistika není nic pro mě, ale to už předbíhám.
Období od 1. října 1995 do 15. května 1999

Nepřihlášený uživatel